בראיון למגזין אימפקט של גלובס, ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש, שיתפה בעשייה שלנו בעולם בריאות הנפש ובחיבורים החשובים בין אנוש לחברות עסקיות במשק.
בין אם בהתנדבות, ברכישת מתנות חברתיות או בדרכים אחרות – הקשר שנוצר מסייע להפחית את הסטיגמה בחברה, להעלות את המודעות למצוקות נפשיות ולסייע באופן ישיר לתהליך השיקום של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. "כשארגונים עסקיים ועמותות משתפים פעולה – נוצר אימפקט לחברה הישראלית כולה", היא מסבירה.
"ככל שהמגזר העסקי יבין את החשיבות שבעשייה חברתית ובחיבור למטרות חברתיות, יהיה ערך רב יותר לעסקים, לעמותות ולחברה העסקית כולה", מסכמת ד"ר הלה הדס.